A to vše proto, aby vyrobila tu nejbezpečnější pneumatiku. V naší laboratoři v Itálii pracovalo 300 inženýrů pomocí nejnovějších technologií a materiálů na výrobě a testech převratných nových designů Firestone.
Zdokonalený přístup k designu a výrobě pneumatik přinášející významný pokrok v tradičně konfliktních oblastech výkonu; tj. ovladatelnost, životnost pneumatiky, komfort a valivý odpor.
Abychom uspokojili specifické požadavky evropských motoristů, jsou před výrobou samotných prototypů vyrobeny experimentální pneumatiky a následně posouzeny na zkušební trati v Evropském technickém centru (European Technical Centre).
Naše pneumatiky testujeme na různých površích – jak na mokrém, tak na suchém, abychom simulovali podmínky, které jsou běžné na evropských silnicích. Ovladatelnost, odolnost, brzdění, aquaplanning… testování pokračuje, dokud si nejsme jistí, že všechny naše pneumatiky dosahují těch nejvyšších standardů výkonu, spolehlivosti a bezpečnosti.
Optimalizovaná konstrukce C.T.D.M. zlepšuje ovladatelnost a stabilitu a zároveň snižuje hlučnost dezénu.
|
|
Tvar patky 0-Bead zdokonaluje sesazení pneumatiky a ráfku a zlepšuje přímé držení stopy. |
|
L.L. Carbon snižuje opotřebení a valivý odpor. |
|
Nově vyvinutá směs, která umožňuje udržet měkkost pryže, poskytuje daleko vyrovnanější výkon na mokru po celou dobu životnosti pneu. |
|
Spodní běhounová vrstva, která je aktivována opotřebením pneumatiky, zajišťuje stálý výkon na mokru po celou dobu životnosti pneu. |
|
Směrový dezén optimalizuje výkon při dopředné rotaci a snižuje riziko aquaplaningu. |
|
Bezešvá technologie zajišťuje odolnost pneumatiky a stabilitu ve vyšších rychlostech. |
|
Silikou posílená směs běhounu zvyšuje přilnavost a záběr na mokru a za nízkých teplot a zároveň snižuje valivý odpor. |
|
Ostré zešikmení drážek zdokonaluje ovladatelnost a odolnost proti aquaplaningu. |
|
Optimální trojrozměrná (3D) geometrie této nové C.S.C. (Consistent Surface Contact) technologie zajišt’uje rovnoměrné rozložení tlaku ve styčné ploše a zdokonaluje ovladatelnost na mokru/suchu, jizdní komfort a opotřebení. |
|
Vylepšený design bloků přináší rovnoměrný kontakt s povrchem a následně plynulejší jízdu. |
|
Zaoblené náběžné hrany figur umožňují efektivnější a plynulejší vytlačení vody. |
|
Chrání jak pneumatiku, tak ráfek před poškozením a současně zlepšuje vzhled pneumatiky. |
|
Speciálně tvarované lamely podobné tvaru čočky nebo trupu lodě, které zdokonalují odvádění vody okolo jednotlivých lamel. Snižují riziko aquaplaningu.
|
|
(Bez popisku)
|