- Šířka
- 225
- Profil
- 40
- Průměr
- R18
- 92W
Continental PremiumContact 6
- Zesílená
Testování bylo zaměřeno na rozměr 225/40 R18 92Y XL a soupeřilo v něm deset pneumatik namontovaných na VW Golf 1.5 TSI. Jedna z testovaných pneumatik, Pirelli P Zero, byla dodatečně vyhodnocena ve velikostech 225/45 R17 a 225/35 R19 (obě pneumatiky nesly SI Y).
První místo získal Continental PremiumContact 6, jenž nedávno ovládl test jiného magazínu, Autozeitung, v rozměru 235/45 R18. Pneumatika Continental dosáhla hodnocení "velmi dobrá" v devíti z deseti disciplín, na které se testovači z Gute Fahrt zaměřili, pouze drobně zaváhala v kategorii valivého odporu, kde byla ohodnocena jako "dobrá". Za nejsilnější stránku považují hodnotitelé "vyváženost všech hlavních parametrů na velmi vysoké úrovni", v čemž je údajně PremiumContact 6 neporazitelná.
Druhé a třetí pódiové umístění obsadily dezény Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 a Dunlop Sport Maxx RT2. Model Goodyear splnil většinu očekávání, pouze při jízdě na limitu vykazoval tendenci k nedotáčivosti. Její sourozenec Dunlop byl popsán jako harmonický s lehce nedotáčivým chováním při handlingu.
| Název pneumatiky | Sucho | Mokro | Sníh | Led | Komfort | Hlučnost | Valivý odpor | Opotřebení | Celkové hodnocení |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Continental PremiumContact 6 | - | - | - | - | - | - | - | - | Velmi dobrá + |
| Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 | - | - | - | - | - | - | - | - | Velmi dobrá - |
| Dunlop SP Sport Maxx RT 2 | - | - | - | - | - | - | - | - | Velmi dobrá - |
| Nokian Powerproof | - | - | - | - | - | - | - | - | Velmi dobrá - |
| Hankook K 117 Ventus S1 evo 2 | - | - | - | - | - | - | - | - | Velmi dobrá - |
| Bridgestone T005 | - | - | - | - | - | - | - | - | Dobrá + |
| Pirelli P-Zero | - | - | - | - | - | - | - | - | Dobrá + |
| Apollo Aspire XP | - | - | - | - | - | - | - | - | Dobrá |
| Falken Azenis FK510 | - | - | - | - | - | - | - | - | Dobrá |
| Vredestein Ultrac Vorti | - | - | - | - | - | - | - | - | Dobrá | Název pneumatiky | Sucho | Mokro | Sníh | Led | Komfort | Hlučnost | Valivý odpor | Opotřebení | Celkové hodnocení |
++ = velmi dobrá
+ = dobrá
O = uspokojivá
- = velmi dostatečná
-- = nedostatečná
| Ovladatelnost - sucho | ++ |
|---|---|
| Ovladatelnost - mokro | + |
| Brždění s ABS - sucho | ++ |
| Brždění s ABS - mokro | ++ |
| Akvaplaning podélný | ++ |
| Akvaplaning příčný | ++ |
| Kruhová dráha - mokro | ++ |
| Valivý odpor | + |
| Komfort | + |
| Hluk | + |
| Ovladatelnost - sucho | ++ |
|---|---|
| Ovladatelnost - mokro | ++ |
| Brždění s ABS - sucho | ++ |
| Brždění s ABS - mokro | + |
| Akvaplaning podélný | ++ |
| Akvaplaning příčný | ++ |
| Kruhová dráha - mokro | ++ |
| Valivý odpor | + |
| Komfort | + |
| Hluk | + |
| Ovladatelnost - sucho | + |
|---|---|
| Ovladatelnost - mokro | ++ |
| Brždění s ABS - sucho | ++ |
| Brždění s ABS - mokro | ++ |
| Akvaplaning podélný | + |
| Akvaplaning příčný | O |
| Kruhová dráha - mokro | ++ |
| Valivý odpor | + |
| Komfort | O |
| Hluk | + |
| Ovladatelnost - sucho | ++ |
|---|---|
| Ovladatelnost - mokro | ++ |
| Brždění s ABS - sucho | + |
| Brždění s ABS - mokro | ++ |
| Akvaplaning podélný | + |
| Akvaplaning příčný | + |
| Kruhová dráha - mokro | + |
| Valivý odpor | O |
| Komfort | ++ |
| Hluk | ++ |
| Ovladatelnost - sucho | ++ |
|---|---|
| Ovladatelnost - mokro | + |
| Brždění s ABS - sucho | + |
| Brždění s ABS - mokro | + |
| Akvaplaning podélný | + |
| Akvaplaning příčný | ++ |
| Kruhová dráha - mokro | + |
| Valivý odpor | ++ |
| Komfort | ++ |
| Hluk | ++ |
| Ovladatelnost - sucho | ++ |
|---|---|
| Ovladatelnost - mokro | + |
| Brždění s ABS - sucho | ++ |
| Brždění s ABS - mokro | ++ |
| Akvaplaning podélný | + |
| Akvaplaning příčný | O |
| Kruhová dráha - mokro | ++ |
| Valivý odpor | - |
| Komfort | + |
| Hluk | ++ |
| Ovladatelnost - sucho | + |
|---|---|
| Ovladatelnost - mokro | + |
| Brždění s ABS - sucho | + |
| Brždění s ABS - mokro | + |
| Akvaplaning podélný | + |
| Akvaplaning příčný | O |
| Kruhová dráha - mokro | ++ |
| Valivý odpor | + |
| Komfort | ++ |
| Hluk | ++ |
| Ovladatelnost - sucho | + |
|---|---|
| Ovladatelnost - mokro | O |
| Brždění s ABS - sucho | + |
| Brždění s ABS - mokro | ++ |
| Akvaplaning podélný | ++ |
| Akvaplaning příčný | + |
| Kruhová dráha - mokro | + |
| Valivý odpor | O |
| Komfort | O |
| Hluk | + |
| Ovladatelnost - sucho | + |
|---|---|
| Ovladatelnost - mokro | ++ |
| Brždění s ABS - sucho | ++ |
| Brždění s ABS - mokro | + |
| Akvaplaning podélný | + |
| Akvaplaning příčný | O |
| Kruhová dráha - mokro | ++ |
| Valivý odpor | - |
| Komfort | - |
| Hluk | + |